|
|
Sötétség Hercege (SS, V, humor, WIP) |
|
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
3. fejezet - Gyűlés |
|
2009.06.16. 01:29 |
Képzeld el, hogy Severus Snape Roxfort rettegett bájital tanára újra gyerek lesz, és Lord Voldemort kezébe kerül. De vajon kinek a pusztulását okozza? És hogy lesz Hermioneból babysitter?
|
2. fejezet - Ébredés |
|
2009.06.16. 01:26 |
Képzeld el, hogy Severus Snape Roxfort rettegett bájital tanára újra gyerek lesz, és Lord Voldemort kezébe kerül. De vajon kinek a pusztulását okozza? És hogy lesz Hermioneból babysitter?
|
1. fejezet |
arnyekmester |
2009.06.16. 01:23 |
Képzeld el, hogy Severus Snape Roxfort rettegett bájital tanára újra gyerek lesz, és Lord Voldemort kezébe kerül. De vajon kinek a pusztulását okozza? És hogy lesz Hermioneból babysitter?
|
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
| |
|
|
FRISS:
Aug. 19. szerda: HP fanMANGA menü jobb oldalt, két képregénykötet található meg benne (és lesz még több is, Evgeny jóvoltából). Ma a Sigma 1-2. került fel (snarry, Master-Pupil relationship)
júl. 31. (p) Kis HP6-os helyzetértékelés (A Film:)
Nyitottam két folyamatos rovatot, amin felküldögethetem az űrbe új látott/olvasott tapasztalataimat a fandomban. Kép- illetve ficajánlóból állnak. Nem elemzések: habkönnyűek, gyorsak (mintha egy ismerősöd mondaná el neked:)
És: neue chat, valamint szavazás (nem nagy szám, csak pihent voltam).
| |
|
NYARTH |
|
| |
|
HP fanMANGA! |
|
| |
|
Titkos ablak titkos kert |
|
| |
|
FOLYAMATOS ROVATOK |
|
| |
C. F. GILL: Véleménye szerint egy hétköznapi ember is használna ilyen kifejezéseket egy nála fiatalabb férfihoz írott levélben?
OSCAR WILDE: Örömmel jelentem, hogy nem vagyok hétköznapi személy.
(Oscar Wilde pere I. 1895. ápr. 26-máj. 1.) | |
|
Magyarázatok |
|
| |
|
Klikktár I. |
|
| |
|
°° Klikktár II. °° |
|
| |
|
Néhány mosoly :) |
|
| |
A rosszaság mese, amelyet a jó emberek találtak ki azért, hogy a többiek csodálatos vonzerejét megmagyarázzák.
(Oscar Wilde)
| |
,,Olyanok vagyunk, amilyennek az Úr megteremtett. Némelyikünk még rosszabb"
(Tom Jones - film)
| |
|
|